Monday, July 26, 2010

3hari, 2 malam...

Kembali aku di sini..n.sembilan.blik aku.katil aku.kembali untuk menjalani kehidupan aku semula.UTM Skudai.wlpn hanya 3hari 2mlm, tp sudah cukup banyak mengajar aku erti menghargai orang tg terdekat dengan aku, yg aku sayangi, dan menyayangi diri aku.

Di sana jgk byk tinggalkan kenangan aku dan dengan dia,Didi.seorg lelaki yg sgt perfect selama yg aku kenali.sgt baik.dia lah yg menjemput aku,bwk aku pusing sekitar kampus.t.kasih b, jadi mcm pemandu pelancong pulak kn?hehe..and thanks utk movie tu.happy jejalan dengan b.
B,thanks sbb sudi luangkan masa untuk syg wlpn terpaksa tangguhkan aktiviti b demi syg.i appreciate dat, dear.

Semalam, sabtu.dinner di danga bay.bersama my sister,kak Yah, her friend, kak Tira, and my hubby, Didi.punye la lama cari kedai mkn steambot, perut msg2 dah berbunyi, tapi x jupe jgk.steambot, steambot.last2 lokasi ktorg, makan di danga bay..Thanks a lot to my lovely sis sbb belanje ktorg..

00:18am until 2:14am, lepak d cafe kdse bsama si dia.berkongsi kisah, berkongsi cerita.and thanks for once again to b untuk cadbury tu.

Kenangan yg x akan aku lupekan di sana...
Rindu lagi...
terima kasih untuk semua, terutama my sister, kak yah && my hubby, didi.
**happy sangat sangat.
Luv u..