Saturday, June 26, 2010

di sini lah kisah aku bermula...


bila orang sakitkan hati kita,sesungghnya Tuhan akan tolong.aku pernah disakiti.pernah dilukai.perasaaan aku?amat pedih.amat sakit.kenapa mesti aku yang menjadi mangsa keadaaan dan mangsa dia?kenapa mesti aku yang menjadi tempat dia lepaskan marah?geram?persoalan yang slalu yg di fikiran aku.apa salah aku?apa dosa aku?apa kurang diri aku?aku x minta harta benda.aku tak minta wang ringgit.aku hamya mahu kejujuran dan kesetiaan dalam perhubungan.tapi.biarlah.aku mengalah.untuk kebahagiaan dia.i left him for d girl.aku tak nak jadi insan yang pendendam.

tapi skrg ni.alhamdulillah.aku syukur sgt.Tuhan dah hadiahkan yg lebih baik dari sebelumnya.dia sgt sempurna.dia sgt memahami.lebih matang.lebih menghargai diri ini.dia tahu apa yang dia inginkan.apa yang dia mahu.apa yang dia ingin capai.alhamdulillah.amin.Thanks to Allah.ramai yang bg support.nasihat.thanks teman.family.korg ada bila aku susah dan memerlukan.aku sayang korg!

aku mengenali si dia dari kakak.yang sama sama study di satu kampus kakak.perkenalan yang x pernah kuduga.tapi aku pasti.aku betul betul selesa dengan dia.aku bersyukur sgt dapat mengenali si dia.si dia lah yang buat hidup aku kembali ceria,bahagia dan kembali tersenyum.aku sgt2 menghargainya!
ya.aku mahu lupa kisah lama.kisah yang menjadi satu kisah yang trauma buat aku.aku x mahu rasa sakit dan disakiti lagi.rentukanlah dengan pilihan aku kali ini.thanks a lot.

i just love him.only him.d one and only.mohd zulfadli shawal.